Dunja Vrtiprah Buhinjak

dr.med., specijalist ginekologije i opstetricije
Lokacija: Koprivnica
Područje interesa: feto-maternalna medicina, ultrazvučna dijagnostika (3D/4D ultrazvuk), endokrinološka ginekologija, prevencija spolno prenosivih bolesti te neželjenih trudnoća.

Dr. med. Dunja Vrtiprah Buhinjak specijalizirala je ginekologiju i opstetriciju u Kliničkoj bolnici “Sveti Duh” u Zagrebu, a dio specijalizacije provela je i u Klinici za ženske bolesti i porode Petrova. Za ovu specijalizaciju odlučila se prvenstveno zbog znatiželje prema fetalnom rastu i razvoju te želje da svojim radom pridonese kvaliteti života žena svih životnih dobi.

Aktivno je uključena u ginekološko-opstetričku zajednicu kao članica Hrvatske liječničke komore. Tijekom specijalističkog usavršavanja završila je poslijediplomski stručni studij “Ultrazvuk u ginekologiji i porodništvu”, edukaciju “Praktična primjena 3D UZV u Ginekologiji i opstetriciji”, ultrazvučni tečaj “Fetalni ECHO” te poslijediplomski osnovni tečaj „Mjesto i uloga kolposkopije u prevenciji i dijagnostici neoplastičkih promjena vrata maternice i donjeg genitalnog trakta“.

Njezin medicinski interes obuhvaća feto-maternalnu medicinu, ultrazvučnu dijagnostiku u ginekologiji i opstetriciji, uključujući 3D/4D ultrazvuk, endokrinološku ginekologiju, kao i prevenciju spolno prenosivih bolesti te neželjenih trudnoća. Izuzetno cijeni uspostavu kvalitetne i jasno razumljive komunikacije s pacijenticama, što doprinosi izgradnji povjerljivog odnosa između liječnika i pacijenta. Najveće zadovoljstvo nalazi u postizanju pozitivnih zdravstvenih ishoda, a posebno je raduje kada svojim radom i praćenjem trudnoće može usrećiti buduće majke.

Obrazovanje
● 2004.-2010. Medicinski fakultet Sveučilišta u Rijeci
● 2011. Pripravnički staž u KBC Rijeka
● 2012. Položen stručni ispit
● 2012. Liječnik u hitnom bolničkom odjelu (HBO) OB Koprivnica
● 2012.-2013. Liječnik u ambulanti obiteljske medicine DZ Koprivničko križevačke
● 2013. – 2021. Specijalističko usavršavanje u Kliničkoj bolnici “Sveti Duh” i Klinici za ženske bolesti i porode Petrova
● 2018.-2019. Poslijediplomski specijalistički studij iz ginekologije I porodništva
● 2021.-2023. Voditelj tima u ambulanti za zdrastvenu zaštitu žena ( Križevci) Doma zdravlja koprivničko-križevačke županije

Članica je Hrvatske liječničke komore.