Ana Buljan

dr. med., specijalist radiologije
Lokacija: Split
Područje interesa: ultrazvučna dijagnostika, ultrazvuk dojki
Ana-Buljan_spec.-radiolog_split.jpeg

Specijalizaciju iz kliničke radiologije završila je 2018. godine u KBC-u Split. Ovo područje medicine privuklo ju je zbog mogućnosti dijagnosticiranja i liječenja bolesti koje su, zahvaljujući modernoj tehnologiji, izrazito napredovale.
Prvenstveno se bavi ultrazvučnom dijagnostikom, s posebnim naglaskom na ultrazvuk dojki. Fascinira je prilika koju ultrazvuk dojki pruža za pravovremeno dijagnosticiranje bolesti dojke, što je ključno za uspješno liječenje.

Medicinu je diplomirala na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Splitu, a studij je pohađala od 2003. do 2010. godine.
Kao članica Hrvatske liječničke komore, Hrvatskog društva radiologa i Europskog društva radiologa, neprestano se usavršava i prati najnovije trendove u području radiologije. Njezina strast prema poslu proizlazi iz osjećaja zadovoljstva koji nastaje na temelju pravovremeno postavljene dijagnoze. Sposobnost da pomogne pacijentima otkrivanjem i liječenjem bolesti svakodnevno je inspirira i motivira.

Obrazovanje:
2003. – 2010. Studij medicine na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Splitu
2013. – 2018. specijalizacija iz kliničke radiologije u KBC-u Split

• članica je Hrvatske liječničke komore, Hrvatskog društva radiologa i Europskog društva radiologa

"Svaka čast na takvoj doktorici koja još uvijek izravno razgovora s čovjekom u lice, pažljivo ga sluša i savjetuje što treba napraviti, a ne pruža samo riječi utjehe kao ostali liječnici. Croatia Poliklinika treba biti sretna što ima prvenstvo divnog čovjeka pa onda i liječnika i prijatelja. Svaka čast, samo naprijed tako dr. Ana. "

A. D.